.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استقبال پر شور مازندرانی ها از رحمان عموزاد و رضا اطری
مردم ورزش دوست بابل و خلیل شهر از مدال آوران مسابقات جهانی صربستان استقبال کردند.

 

   

 

شمال نیوز: ورزش دوستان خلیل شهر و بابل عصر دیروز از دو قهرمان کشتی کشورمان که دو مدال طلا و نقره از مسابقات جهانی صربستان برای کشورمان کسب کرده بودند استقبال کردند.

رحمان عموزاد قهرمان کشتی جهان در بدو ورود به خلیل شهر در شرق مازندران مورد استقبال گسترده هواداران کشتی و مردم قرار گرفت.

او گفت: خود را برای کسب مدال و درخشش در المپیک پاریس آماده می‌کند.

رحمان عموزاد خلیلی متولد ۱۳۸۱ کشتی‌گیر اهل خلیل شهر بهشهر است و در ردهٔ نوجوانان دو بار قهرمان آسیا و دو بار قهرمان جهان شده است و مدال طلای قهرمانی جوانان جهان را نیز در کارنامه دارد.

عموزاد در مسابقات قهرمانی کشتی جهان ۲۰۲۲ در بلگراد نیز توانست با نتیجه ۱۳ بر ۸ جان دیاکومیهالیس نماینده آمریکا را در فینال شکست دهد و قهرمان جهان شود.

 

مردم بابل نیز از عصر دیروز در ترمینال غرب این شهرستان برای استقبال از پهلوان رضااطری نائب قهرمان کشتی آزاد صربستان حاضر بودند و با استقبال پرشور او را تا منزل بدرقه کردند.

اطری ملی پوش و کشورمان سال‌ها عضو تیم ملی در رقابت‌های جهانی و المپیک بود، اما هیچگاه نتوانست صاحب مدالی شود تا اینکه در بلگراد این طلسم را شکست و در پنجمین حضورش در تیم ملی به نخستین مدال جهانی خود رسید.

او در این مسابقات کشتی گیران مقدونیه، جمهوری آذربایجان، بلغارستان و مغولستان را شکست داد و به دیدار فینال راه یافتاما در این دیدار مقابل ری هیگوچی دارنده مدال نقره المپیک از ژاپن با مغلوب شد و به مدال نقره رسید.

 

تیم ملی کشتی آزاد کشور با کسب ۲مدال طلا، ۳نقره و ۲برنز و کسب عنوان نایب قهرمانی جهان بامداد سه شنبه وارد تهران شده بود.

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.082 seconds.